Kirjaudu sisään

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Etusivu : APUA! Toimii ilman sisäänkirjautumista. : Ongelmat

Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: yv:t ei lähde
ViestiLähetetty: 31.03.11 17:35 
Poissa

Eli tuossa otsikossa se ongelma olikin... olen jo tunnin yrittänyt saada postia liikkeelle...

Kyseiselle ihmiselle on viesti puolen päivän aikaan sitten menny läpi, nyt ei mene. Häneltä on myös vastaus tullut minulle. Nyt vaan en saa viestiä lähtemään. On suljettu ohjelma, on annettu sen olla auki, on kännistetty nettikin uudelleen yms...

Ilmoita tämä viesti
Back to top
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.03.11 19:23 
Poissa

Jos se viesti menee lähtevien kansioon, se odottaa siellä kunnes vastaanottaja kirjautuu tälle foorumille sisään.

Jos viesti ei mene lähtevien kansioon, voi syy olla esim. se, että lähetettyjen kansio on täysi.

Viestit eivät kulje myöskään silloin, jos vastaanottajan saapuneet-kansio on täynnä.

Ilmoita tämä viesti
Back to top
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.03.11 19:39 
Poissa

Asia ok! Ongelma oli tuo ettei mennyt lähtevien kansiosta pois... Eli ihan omaa tyhmyyttäni. 8) Jotenkin kuvittelin että toimii kuten tavan sähköpostitkin. Hyvä että selvisi!!! :D

Ilmoita tämä viesti
Back to top
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.07.11 14:59 
Poissa

Kaktus kirjoitti:
Jos se viesti menee lähtevien kansioon, se odottaa siellä kunnes vastaanottaja kirjautuu tälle foorumille sisään.

Jos viesti ei mene lähtevien kansioon, voi syy olla esim. se, että lähetettyjen kansio on täysi.

Viestit eivät kulje myöskään silloin, jos vastaanottajan saapuneet-kansio on täynnä.

Mulla ei nyt lähde mun viestit....oliskohan tuo syy nyt sit tuossa ekassa kohdassa, kun oon saapuneet kansion tyhjänny jo kokonaan...ELi vastaanottaja ei oo vaan nyt muutamaan päivään kirjautunu tälle foorumille?

Ilmoita tämä viesti
Back to top
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Etusivu : APUA! Toimii ilman sisäänkirjautumista. : Ongelmat